Бітерандос - то є єдна з май розповсюджених у Досафі профессій. Найлегше їх порівняти з шукачами пригод ци даякими мандруючими героями. Каждий малий сільський килош мріє кинути ту всю худобу і заняття якими займаються звичайні сільські люди на селі і піти мандрувати і чинити подвиги, тобто стати бітерандосами. Загалом все населення Досафа можна поділити на дві найзначні категорії. На звичайний люд, тобто порядних досафчан і на бітерандосів, котрі бігають світом з голою гузицьою без грошей і творять всякі подвиги локального масштабу.

Чим ся занимать Бітерандос[ред. | ред. код]

Основне поле діяльності бітерандоса полягає в бродінні округою і пошуком всяких пригод на яких він може нажитися чи заробити бодай слави. Можна перелічити такі основні речі. 1. Каждий бітерандос має путішествувати. 2. Каждий бітерандос мая знати боювати з противником. 3. Каждий бітерандос має встрявати у любу пригоду по дорозі.

Основні пригоди бітерандосів: 1. Захищати немічних 2. Встрявати в будь яку драку по дорозі (кіть там ся бьють май сильні як ти, та можеш бігати кругом ай тихо штрикати вилкою ушітких) 3. Рятувати всяких килошів і принцес (так як принцес в досафі критично мало, то рятують в основному всяких килошів) 4. Шукати скарби і артефакти (доприкладу гниле яблоко, котрое заховане у катакомбах під купою мусора) 5. Полювати на монстру всяких (Борноволокули, Славянські Шкафи ай всякі отроддя Каоса) 6. Ісслєдувати вшіткі май вонячі ай незнамі дірі у світі (даже яма під туалетом може виявитись епічною катакомбою.)

Найвідоміші Бітерандоси[ред. | ред. код]

Дядьк Бімбоу, Пан Цибулько, Рицарь Біжао, Богольвар, Девід Керредайн, Мерігований Джьон, Твад Дун Бухан, Спіро Золотарь, Іван з Палкоу, Моцна Ринглотта, Антон-Коля,