FANDOM

Девід Керрадайн - відноситься до напів-божеств, як і так званні Герої Досафа. Це один з наймогутніших бітерандосів, що коли небудь ступали по землям Досафа. Його сила полягає в ідеальному володінні більшістью відомих бойових мистецтв (скажімо легендарне муж-фу), також він відомий за свою неймовірну праведність і чесність.

Поява Керрадайна Редагувати

Як і в більшості відомих героїв Досафа, народження і молоді роки Девіда вкриті таємницями. Історії відомо тільки те, що молоді роки він провів в гірському монастирю в Старечих Горах, серед монахів-гантелістів, де хорошим другом йому став Міша Гантеліст.

В подальшому молодий Девід Керредайн мандрував по всьому Бикану. Крім того можна зробити висновки, що під час мандрів він відвідав острови Дун-Келих, так як в його арсеналі є й прийоми з келихської народної боротьби - Бірфіста. Відомо також, що молодий Девід вивчав шашликізм в колі бродячих безпритульних шашликістів. Не відомо як на нього вплинули ці заняття, так як в даний момент нічого про релігійні погляди Девіда не відомо.

Офіційно Девід як герой зявляється в хроніках і літописах, коли він один переміг группу борок, що напали на невелике селище Ліниві Голубці, що на Рибному Узбережжі.

Життя Керрадайна Редагувати

Невідомо, в який саме момент Девід вирішив для себе нести добро і справедливість в дурний світ Досафу, але з тих пір він слідує цьому правилу постійно. Він мандрує по Бикану і перемагає бандитів і негідників, показуючи їм свої прийоми. Він дуже мовчазний і ніколи не бере плату за свої подвиги. Єидине про що він шкодує це поява такого явища як "Дракони Керредайна".

В даний момент Девід мандрує непривітними, темними хащами Мужланда, просвіщаючи і сіючи добро серед глупих мужландерів.

Девід у уяві людей Редагувати

Найчастіше люди бачать його на дорозі в старому плащу і калапу, з палицею в руках. Саме в такому вигляді він перемагає негідників.