Величезний півострів на північному заході, що відмежований від континенту "Протокою Козла". Єдиний шлях, що зєднує Тартарію з континентом лежить на іншому березі Протоки Козла, в Понизовному Хохлонді. Це спричинило до багаторазових спроб Тартарійських захопити ці місця й відкрити собі прохід вглиб континенту. 

Тартарійський клімат, переважно холодний та вологий, спричиняє вкрай невдалі умови для землеробства та скотарства. Бідні врожаї та відсуність розмаїття у харчуванні вже не раз спричиняли до голоду серед населення. В той час, як на континенті клімат є доволі ріноманітним й змінюється протягом різних сезонів, в Тартарії виділяють тільки два сезони - Зима та Болота. Взимку, більша частина Тартарійських земель вкривається великим шаром снігу та льоду, а тартарійці змушені ховатись від сильних морозів у своїх землянках. В цей час все господарство та промисли завмирають й занепадають. Зими як правило тривають в два рази довше ніж на континенті. 

Увесь інший час в році тривають Болота. Теплі вітри з континенту приносять відлигу, однак висока вологість зберігаєтсья, що призводить до постійних дощів та туманів. В цей час сніги тануть та вкривають більшу частину земель болотом. Лише мала частина територій на півдні залишається приданта до землеробства, однак й там проростає лиш дуже мала частина врожаю. При цьому, навіть у найтепліші період Болот, північ півострову залишається вкрита снігом. 

Основним продуктом землеробства є Лепава Капуста. Овоч, котрий за роки культивування призвичаївся до важких умов існування й тепер може проростати просто лежачи посеред болота. Плід Лепавої капусти, схожий на звичайну гнилу капусту. однак є придатним до їжі. Лепава Капуста використовується в більшості народних страв. таких як наприклад "щщи". 

Інший продукт сільського господарства Тартарії - черназем, котрий використовується як паливо, а в деякі, особилво голодні зими як їжа. Метод видобування черназему є технологічно складним. На протязі Болот, стада волів випасають на болотних лугах, де ті харчуються та спорожнюються. За період Болот, такі пасовиська встигають вкритись доволі густим слоєм коровячого лайна, що замішується з вогким багном та травою. Коли наступають морози, селяни дають цим пасовиська промерзнути за кілька перших тижнів Зими, після чого топлять сніг та викопують промерзлий перегній у формі прямокутних брикетів. В подальшому ці брикети використовуються як пальне.

Тартарія населена кількома основними народностями що в цілому є споріднинеми. Це племена кремлян, ярославів, святоярів та русічів. Хоч в більшості вони й сприймають себе як єдиний народ, тим не менше, племя кремлян завжди стаивло себе вище інших, вважаючи себе привілейованим племенем. Це зумовлено тим, що саме на землях кремлян збудовано Кремль, столицю Тартарії, де височіє палац Безликого - правителя тартарії. 

Більшість населення тартарії - робочий люд та фермери, що проживають в селах, або кріпаки. В містах же проживає переважно знать та бояре, або заможний люд. Хоч різниця між рівнями життя  в селах та містах є разючою, життя в місті залишається так само вбогим. Всюди панує голод, розруха, занепад, антисанітарія та кримінал.

Майже всі фізично здорові чоловіки повинні проходити обовязкову службу у війську Тартарії. Хоч за роки всього відомого існування Тартарія не здобула ніяких військових завоювань й лише раз за разом отримувала нищівні поразки при спробах вторгнутись в Хохлонд, правителі Тартарії продовжують накопичувати сили. При цьому рівень оснащеності військ залишається критично низьким, так само як і бойовий дух. В більшості випадків це військо використовуюється для того, щоб тримати в страхові населення власного королівства.

Політичний устрій Тартарії можна назвати диктатурним феодалізмом. Уся влада в Тартарії зосередженна в руках генерального правителя - Безликого. Таємничої постаті, що править Тартарією вже на протязі багатьох десятків років, однак ніхто в Тартраії ніколи його не бачив, за винятком найближчих радників та особистої варти. Будь-які зображення де зображується Безликий одразу ж спалюються. Спеціальні загони тартарійських військ займаються пошуком та знищенням будь-яких письмових згадок. портретів, зображень чи скульптур. що в тій чи іншій формі зображують Безликого. Кажуть, що він живе в найвищій башті Кремля, звідки за допомогою своїх заклять слідкує за усіма своїми володіннями, в тому числі й за кожним з жителів. В цьому йому допомагають війська та його особиста охорона - Чорна Сотня, або як їх ще називають, "безлика варта".

Найближчим радником Безликого є Чорний Владика, Патріарх Ярославія - Всеволод - Духовний лідер Тартарійської Імперії. Його резиденція знаходиться в далекому Асгарді Ірійському, де височіють башти його палацу, увінчані куполами відлитими з чистого тартарійського золота. Відомо, що у Асгарді Ірійському проживає тільки ярославне духовенство та квартируються воїни Чорної Сотні та Хоругвеносці Патріарха Всеволода. Кажуть, що кожного хто провинився перед господом Ярославом та слугою його Безликим, чорносотенники забирають в Асгард, де цей нещасний гине глибоко під стінами фортеці. у незліченних казематах. що заповнені грішниками.

Всеволод, є верхновним служителем Ярослава у Тартарійській Імперії, він слідкує за тим, щоби кожен житель імперії свято притримувався заповідей ярославія та смиренно відбував своє земне існування. Релігія контролює та регулює майже всі аспекти життєдіяльності Імперії.

Житель Імперії повинен справно платити податки на життя, десять раз в рік чествувати Безликого Вождя, та десять раз в рік чествувати Ярослава, дотримуючись всіх священних ритуалів. Крім того, жителю Імперії заборонено покидати межі держави під страхом смертної кари, або чогось гіршого. Лише вибрані одиниці можуть покинути межі імперії, до таких людей відносяться до прикладу балаєчники-тартарослави, мандруючі музики та барди, задачею яких є розповсюдження слави Тартарійської Імперії в недорозвинутих, "брудних землях" за її межами.